Serwis gwarancyjny autoklawów Tinget

Autoklawy Tinget oferowane na polskim rynku, objęte są ochroną serwisową na terenie całego kraju.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów oferujemy:

⭐️ Obsługę serwisową realizowaną na najwyższym poziomie, przez wykwalifikowanych serwisantów, zgodnie z najnowszymi standardami firmy Tinget GmbH.

⭐️ Pełen zakres usług – szkolenia, przeglądy okresowe i gwarancyjne, naprawy.

⭐️ Krótkie terminy realizacji zleceń.

⭐️ Dogodny dojazd i parking.

⭐️ Możliwość dojazdu naszego serwisanta do gabinetu Klienta zlokalizowanego na terenie całego kraju.

⭐️ Możliwość wypożyczenia autoklawu zastępczego.

⭐️ Usługę Door to Door na terenie Łodzi – odbierzemy autoklaw i dostarczymy go pod wskazany adres po wykonaniu usługi, aby zapewnić Państwu najwyższy poziom komfortu.

⭐️ Magazyn oryginalnych części zamiennych.

⭐️ Przyjazną atmosferę i pyszną kawę przy każdej wizycie w naszym serwisie.

Program rozszerzający podstawową gwarancję autoklawu do poziomu premium – TINGET®Assistance, od lat jest chętnie wybieraną opcją przez naszych Klientów.

 Posiadając TINGET®Assistance nie musisz wysyłać autoklawu do serwisu, gdyż to serwis przyjedzie do Ciebie! Wystarczy zgłosić usterkę do autoryzowanego serwisu  TINGET i ustalić termin wizyty serwisanta w Twoim gabinecie. Jeżeli nie uda mu się usunąć usterki na miejscu, wówczas otrzymasz autoklaw zastępczy na czas trwania naprawy.

Opcję TINGET®Assistance możesz wykupić w dniu zakupu autoklawu. Czas jej trwania wynosi 12 miesięcy i może być przedłużony o kolejny okres, w dniu przeprowadzenia przeglądu gwarancyjnego w autoryzowanym serwisie TINGET.

TINGET®Assistance obowiązuje tylko w stosunku do autoklawów pozostających na gwarancji, które uległy awarii niezawinionej przez Użytkownika. Czynności konserwacyjne spoczywające na Użytkowniku, które opisano w instrukcji obsługi autoklawu, nie podlegają pod program TINGET®Assistance.

Autoklawy Tinget objęte są pięcioletnią gwarancją producenta. W związku z tym, że urządzenia wymagają czynności konserwacyjnych jak okresowa regulacja drzwi, wymiana uszczelki, filtrów wody i filtra bakteriologicznego, Użytkownik zobowiązany jest do przeprowadzania obowiązkowych przeglądów technicznych autoklawu w autoryzowanym serwisie technicznym Tinget, który jest podstawą do kontynuacji gwarancji.

Termin wykonania przeglądu wpisany jest w kartę gwarancyjną urządzenia i wynosi 12 miesięcy od daty zakupu. Po wykonaniu pierwszego przeglądu technicznego, serwisant zobowiązany jest wpisać w kartę gwarancyjną kolejny termin przeglądu gwarancyjnego. W trakcie przeglądu gwarancyjnego wymienione zostaną wszystkie materiały ulegające zużyciu jak filtry czy uszczelka, oraz dokonane zostanie sprawdzenie urządzenie pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa jego pracy. Każdy przegląd gwarancyjny podlega wpisowi do paszportu technicznego. Ponadto serwisant zobowiązany jest wydać Użytkownikowi protokół z wykonania przeglądu wraz z wynikiem testu chemicznego, potwierdzającego sprawność sterylizatora.

Niewykonanie przeglądu gwarancyjnego w wymaganym terminie skutkuje ustaniem gwarancji. 

Maksymalna ilość przeglądów gwarancyjnych – 4 (po pierwszym, drugim, trzecim i czwartym roku użytkowania).

Szczegóły programu gwarancyjnego znajdą Państwo w karcie gwarancyjnej i u naszych sprzedawców.