Serwis pogwarancyjny autoklawów Tinget

Wszystkie autoklawy marki Tinget nieobjęte gwarancją, wciąż mają zapewnione wsparcie techniczne ze strony autoryzowanych serwisów. Dużym wsparciem jest bez wątpienia dostępność części zamiennych, bez których wiele napraw nie mogłoby się odbyć. Podobnie jak w przypadku autoklawów objętych gwarancją, oferujemy szeroki zakres usług mających spełnić oczekiwania naszych Klientów, a więc:

  • naprawy pogwarancyjne wykonujemy w standardzie Tinget z użyciem oryginalnych części zamiennych.
  • okresowe przeglądy techniczne przeprowadzamy zgodnie z najnowszymi wytycznymi.
  • oferujemy usługi stacjonarnie i mobilnie.
  • przy czasochłonnych naprawach oferujemy autoklaw zastępczy.
  • na terenie Łodzi oferujemy usługę Door to Door, czyli odbiór i dostarczenie Państwa autoklawu wprost do gabinetu.

Serwis pogwarancyjny złożony jest z trzech etapów. W pierwszym diagnozujemy przyczynę usterki i wykonujemy kosztorys, który zostaje przedstawiony Klientowi do akceptacji. Po jej uzyskaniu przechodzimy do drugiego etapu jakim jest wykonanie naprawy. Ostatnią czynnością jest sprawdzenie prawidłowego działania autoklawu, do czego wykorzystujemy testy Helix, testy klasy 4 i testy klasy 5. Jeżeli potwierdzą one prawidłowe wykonanie usługi, serwisant wystawia stosowny protokół i dokonuje wpisu w paszport techniczny autoklawu. 

Serwis pogwarancyjny złożony jest z trzech etapów. W pierwszym diagnozujemy przyczynę usterki i wykonujemy kosztorys, który zostaje przedstawiony Klientowi do akceptacji. Po jej uzyskaniu przechodzimy do drugiego etapu jakim jest wykonanie naprawy. Ostatnią czynnością jest sprawdzenie prawidłowego działania autoklawu, do czego wykorzystujemy testy Helix, testy klasy 4 i testy klasy 5. Jeżeli potwierdzą one prawidłowe wykonanie usługi, serwisant wystawia stosowny protokół i dokonuje wpisu w paszport techniczny autoklawu. 

Na usługi wykonane w ramach serwisu pogwarancyjnego dajemy gwarancję, której okres wynosi 6 miesięcy.