Serwis pogwarancyjny autoklawów Tinget

Wszystkie autoklawy marki Tinget nieobjęte gwarancją, wciąż mają zapewnione wsparcie techniczne ze strony autoryzowanych serwisów. Dużym wsparciem jest bez wątpienia dostępność części zamiennych, bez których wiele napraw nie mogłoby się odbyć. Podobnie jak w przypadku autoklawów objętych gwarancją, oferujemy szeroki zakres usług mających spełnić oczekiwania naszych Klientów, a więc:

  • naprawy pogwarancyjne wykonujemy w standardzie Tinget z użyciem oryginalnych części zamiennych.
  • okresowe przeglądy techniczne przeprowadzamy zgodnie z wytycznymi producenta i w oparciu o normę EN 62353.
  • oferujemy usługi stacjonarnie i mobilnie.
  • przy czasochłonnych naprawach oferujemy wypożyczenie autoklawu zastępczego.
  • na terenie Łodzi oferujemy usługę Door to Door, czyli odbiór i dostarczenie Państwa autoklawu wprost do gabinetu.

Procedura walidacji zgodna jest z europejską normą EN 62353 i wytycznymi producenta, dzięki czemu Klient otrzymuje gwarancję na wykonaną naprawę, komplet dokumentacji potwierdzający jej wykonanie oraz pewność, że usługa zostanie zarchiwizowana na wypadek jej odtworzenia.

Na naprawy wykonane w ramach serwisu pogwarancyjnego dajemy gwarancję, której okres wynosi 90 dni.