Serwis gwarancyjny autoklawów Tinget
Autoklawy Tinget oferowane na polskim rynku, objęte są ochroną serwisową na terenie całego kraju.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów oferujemy:
Obsługę serwisową realizowaną na najwyższym poziomie, przez wykwalifikowanych serwisantów, zgodnie z najnowszymi standardami firmy Tinget GmbH.
Pełen zakres usług – szkolenia, przeglądy okresowe i gwarancyjne, naprawy.
Krótkie terminy realizacji zleceń.
Dogodny dojazd i parking.
Możliwość dojazdu naszego serwisanta do gabinetu Klienta zlokalizowanego na terenie całego kraju.
Możliwość wypożyczenia autoklawu zastępczego.
Usługę Door to Door na terenie Łodzi – odbierzemy autoklaw i dostarczymy go pod wskazany adres po wykonaniu usługi, aby zapewnić Państwu najwyższy poziom komfortu.
Magazyn oryginalnych części zamiennych.
Przyjazną atmosferę i pyszną kawę przy każdej wizycie w naszym serwisie.
Program rozszerzający podstawową gwarancję autoklawu do poziomu premium – TINGET®Assistance, od lat jest chętnie wybieraną opcją przez naszych Klientów.
Posiadając TINGET®Assistance nie musisz wysyłać autoklawu do serwisu, gdyż to serwis przyjedzie do Ciebie! Wystarczy zgłosić usterkę do autoryzowanego serwisu TINGET i ustalić termin wizyty serwisanta w Twoim gabinecie. Jeżeli nie uda mu się usunąć usterki na miejscu, wówczas otrzymasz autoklaw zastępczy na czas trwania naprawy.
Opcję TINGET®Assistance możesz wykupić w dniu zakupu autoklawu. Czas jej trwania wynosi 12 miesięcy i może być przedłużony o kolejny okres, w dniu przeprowadzenia przeglądu gwarancyjnego w autoryzowanym serwisie TINGET.
TINGET®Assistance obowiązuje tylko w stosunku do autoklawów pozostających na gwarancji, które uległy awarii niezawinionej przez Użytkownika. Czynności konserwacyjne spoczywające na Użytkowniku, które opisano w instrukcji obsługi autoklawu, nie podlegają pod program TINGET®Assistance.
Autoklawy Tinget objęte są pięcioletnią gwarancją producenta. W związku z tym, że urządzenia wymagają czynności konserwacyjnych jak okresowa regulacja drzwi, wymiana uszczelki, filtrów wody i filtra bakteriologicznego, Użytkownik zobowiązany jest do przeprowadzania obowiązkowych przeglądów technicznych autoklawu w autoryzowanym serwisie technicznym Tinget, który jest podstawą do kontynuacji gwarancji.
Termin wykonania przeglądu wpisany jest w kartę gwarancyjną urządzenia i wynosi 12 miesięcy od daty zakupu. Po wykonaniu pierwszego przeglądu technicznego, serwisant zobowiązany jest wpisać w kartę gwarancyjną kolejny termin przeglądu gwarancyjnego. W trakcie przeglądu gwarancyjnego wymienione zostaną wszystkie materiały ulegające zużyciu jak filtry czy uszczelka, oraz dokonane zostanie sprawdzenie urządzenie pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa jego pracy. Każdy przegląd gwarancyjny podlega wpisowi do paszportu technicznego. Ponadto serwisant zobowiązany jest wydać Użytkownikowi protokół z wykonania przeglądu wraz z wynikiem testu chemicznego, potwierdzającego sprawność sterylizatora.
Niewykonanie przeglądu gwarancyjnego w wymaganym terminie skutkuje ustaniem gwarancji.
Maksymalna ilość przeglądów gwarancyjnych – 4 (po pierwszym, drugim, trzecim i czwartym roku użytkowania).
Szczegóły programu gwarancyjnego znajdą Państwo w karcie gwarancyjnej i u naszych sprzedawców.